CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

Kuceng-Kuceng KL balik Seremban...

Ini le ghupe bile meke2 yg dok KL balek kampong.. Aku x cakap sal akak aku tapi sal kuceng2 sekalian. Budak 3 ekor tuh. Si Oye, Si Oyi n Si Ciko. Memasing dr kocik mase laz aku dtg ritu, skang da bujang da seseko. Dr ringan, da berat nauzubillah. Akak aku kate, memasing melantak mcm hape tah. Wit gaji abes kt dowang jer. Haha.. patot la pon. Tgk tuan la kan. Erkkk...huhu..


Memasing mase mule2 smpai umah, ha ko.. Menyelinap sane sini. Owg da lame x balik mmg macam 2. Tapi si Oye ley rilek g. Berjalan-jalan di sekitar rumah. Si Oyi da menyurok blakang langsir sliding door. X lame pastu Si Oye lak join. Padahal mak x bg dowang dok situ coz abah bawu lepas spray minyak hape tah nak kasi pintu senang tolak.


Nie le hasilnye bile dak 2 ekor tu dudok kat situ... 
Si Oyi...

 Si Oye..

Nampak x kesan itam2 kt pipi, tgn, kaki n pwot dey ol? Ha 2 la.. Da la sok nak raye. Meke nie pule x sesaba nak make-up. Huhu.. Gelak sakan aku tgk hasil kreatif dowang neh.. Yang si Oyi 2 plak menyelit kat situ coz takot ngan owg. Hape daaa...

Nie nak tunjuk dak yang relax je balik umah..
 Si Ciko... makin coklat bdn eh..dulu kt pwot 2 putih jer..Jelas kebujangannye itu..huhu

*Ha yang neh lak si permaisuri intan payung mak aku..
 Si Labu a.k.a Etong..
Nak membute je kejenyer,,haish..

Itu ler die...aku xdo adek.. dah nie la adek2 aku haa.. Pangai seseko mengalahkan bebudak. Skali wat sepah, mcm tongkang pecah dikejekannye.. Haduu.. Skang nie bantai membute sume. Aman sket, P tunggula malam kang...Haha...

K la.. Til then, chiow dulu.. Papai.. 

0 comments:

Post a Comment