CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

seNyumm.. tAk perLu katA apA-Apa..

Sekarang aku dah mampu tersenyum... Bukan senyum lagi da. Tergelak sakan sume ade. Ade orang kate,

"Fara, ko ok ke x? Jangan la gelak2 sangat. Takut lak aku tgk ko macam neh...."
Aiyah... aku gelak pon sala.. Haishh.. Okayla 2 kan.. Dari nak murung2 sangat pekejadahnye. Betol x?

Lagipun, ape2 yg jadik lam idop aku nie, mmg da tersurat akan berlaku. Bukan aku yang mintak, tapi mmg da ditakdirkan. So, I juz leave dat to Him la kan. Tugas aku? Berusaha dan terus berusaha demi yang terbaik. Bukan utk owang len, tapi untuk diri aku sendiri.

Aku xder sebarang sungutan pun 4 everything yg da terjadik even yg baik mahupun yg kurang baik. Maybe mase mule2 jadik 2, of coz la kan.. tipu kalo aku kate aku tak rase ape2. Happy when d gud things happen n sad when d bad things happen. Bile yg buruk berlaku, itu akan mematangkan kite lagi a.k.a diri aku. So I take it as a penambah semangat lagi utk aku meneruskan idop aku. Alahai, lek r beb kan. Bese la tu..

Ape2 pun... Bile aku dah bole senyum, so aku akan terus senyummmmm.. Senyum je la kan.. X payah bayar pun. Huhu.. Cume, ade pesanan aku la 4 si die if die tetibe rajen lak lawat entry aku neh....

Awak, saye nak pesan... If afta diz awak jumpe pilihan ati awak, jage la die baek2. Jangan diulang kesilapan dulu. X sume pompuan ade ati x sensitip cam saye nie wak. Kate la pape pun, x lut punyer. Tapi, haruslah diingatkan bahawasenye, ati owang pompuan neh lembut je wak... Kental2 ati saye nie pon, sensitip gak bile da salu diasak-asak. Tapi saye bajet stay cool je. Ati owang pompuan neh, x betah dipermainkan salu wak. Lembutnye ngalahkan ati owang laki; even pondan sekalipun x bole dpt ati cam owang pompuan yg seneutralnye. Mcm saye gak la wak. Saye kan pompuan. Ati saye nie pon lembut je sebenarnye wak. Pape between kite dulu, yg baik o yg buruk, saye harap awak x drag ke dlm idop awak yg akan dtg. Yg lepas tu biala lepas. Jage ati yg bakal awak dpt nanti dgn sebaik2 mungkin. Walaupun belom pasti die milik awak, belom pasti itulah tulang rusuk awak yg xder 2, tapi andai kate awak btol da ade niat nak bersame die, usahe utk jadikan die milik awak 2 jgn sekali dilupekan. Sekurang2nye awak belajar jadikan sumthing itu sbg milik awk. Pasti o tak pasti, serahkan pade Die.. Jgn dok menyerah sgt. Coz along da way haruslah ade usahe.. Okay? Sori la kalo kate2 saye nie wt awak kecik ati o terase ke hape. Jangan jadikan ati yang selembut sutera itu bertukar menjadi ati yang sekeras2 batu smpai ambil mase yg terlalu lame o mustahil nak lembutkan kembali... Last but not least, jage diri, jage kesihatan n keep smiling... Gud luck in ur life.. Itu je la saye nak pesan pon... (membebel sungguh la aku nie..huhu)

Aku??? Terus senyummmmmmmm...tak perlu kata apa-apa... Peace yo!


0 comments:

Post a Comment