CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

I'm a B.A.D girl...

"Nia jaat! Skodeng aku nanges...." Tiera berkate.... Muehehe... Dah 2 dok komen sedey2 lak, aku pon ase len mcm je kan... kasi skodeng sket la.. Heheehehe... Well yeah... I'm bad!

"Nia!!!! Jaat la ko! Abes berterabur da baju aku! Lipat balik!" Ruby berkate... Hehehehe... Ops! Sorry.. terlanggar pule..nk wat camne.. Kaki I neh panjang sgt.. Gergaji la sket yunk... Well yeah! I'm bad!

"Fara!! Haish.. Jaat gak ko kan.. Asal bley je nk sorok kasot skola owg.." Aaa...xngat lak name owg yg bg dialog neh kt aku mase skola2 dulu.. Huhu.. Neway, sape swoh die sorok kasot aku dulu!! N yeah! I'm bad!

"Nia jaat!! Baling kertas kne kepale dak kt bawah!" Ain berkate sambil gelak2 sakan.. Kui3... Sekali sekale pedajal pesalahnye.. N yeah... I'm bad!

"Oii dak tembam! Yg ko conteng kete aku apesal? Da xder keje eh ha?" Abg Zam berkate.. Well abg.. 4 ur information... Kete kamoo ituh tersangatla koto.. So, I leave some notes there 2 ensure dat u'll clean up ur car from any dust... N I admit dat... I'm bad!

"Jaat siot ko neh Nia... Aku pon x mcm 2..." Mamu berkate di saat ape ye mamu... Jap ngat lek.. Ha! meniru dlm exam hall... Haha! Eleh ko mamu.. Jaat2 pon..tumpang setelinge gak dgr jawapan... Wakakaka! N hell yeah! I'm bad!

"Kak Fara jaat! Curik kuceng owg..." Jah jiranku berkate.. (nie time kocik2 dulu...curik dak Nanit..haha!) n still yeah.. I'm bad!

"Woi Payah! Jaat la ko..tibai cardigan aku x reti2 nk pulangkan.. Nnt aku nak cardigan aku balek!" Kinkin berkate.. Eleh... Kan hartemu harteku jue... Wakakakaka! Yup! I'm bad!

"Akak neh jaat la! Perli2 Sya pulak...huhu" Adekku Sya berkate.. Hee... dah kamoo yg sala ckp.. Akk repeat je.. Lawok pule bile diulang2 kembali.. Kah3!! N hell yeah! I'm bad!

Haaa..mcm2 lg la ayt aku jaat...nia jaat...fara jaat...payah jaat..dak gemok jaat...dak tembam jaat...akk jaat... huu...kalo list satu2 memang smpai bile2 pon x abes... hahaha!Well, wut 2 do.. Itu la aku pon.. Nk xnk kne la trime.. Kui3.. But 4 how many times aku wat jaat pon, aku still bole beza mne burok n mne x.. jaat aku xder la smpai nk mmbunuh owg, nk belasah owg seseke ati n pape je yg same waktu dgnnye.. Jaat aku more kepade kenakalan yg teramat sgt... Im a very naughty girl.. Luv 2 tease people.. Dats my habit. But afta ol, dats d things dat show me on how 2 cheerish sumones day wif a blastfull laugh til they turns their head down.. =P

B.A.D... 4 me it's stands 4 Bengong Arr Dowh!! haha!

C u then...stop merapik jap...hehehe...

Papai...

Mumuahx...

0 comments:

Post a Comment