CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

Hang Out!

14th-Dec-2010--> Wahaha! Arinih tersgt la best.. Coz of wut? Sebab... arini... Aku dpt berkumpul dgn para kroni pengawas dulu mase kt PZ.. Huu... Besh3! N 2day activity? Bowling aje.. Then MAKAN! Ngeheh.. We're having so much fun.. N afta omoz 7 years guyz! Dpt juga gue ketemu ama yg namanya Hafiz Sofi.. OMG... U're so sehat la beb... Same la kite.. Hai bahagie meh... Heee... So rini kami sume men boling instead of Intan la.. Die xmo main.. Then omoz masok game yg ke-3, Faiz came wif his bro I guess n replaced Nad.. Ok preview bout da game last evening.. Meh aku citer sensowang demi sensowang...
  
(1st) Nadia --> So far so good even aku rase maybe die x selalu main diz game kan... Tp ok la dr aku yg da mmg kaki boling nie.. Gud Nad! Keep it up! Cume tang effort je kne lebey sket.. Hee... Jgn marah noh.. Nad.. Pic hang xdak noh aku nk letak kt sini... Arap maap... Hang x pi letak lam fb sapa swoh aku nk tibai pon x buley... Huhu...

 
(2nd) Farah (silent d 'H' la Sopi oii) a.k.a AKU --> Err... It was so not me ok 2day! Ape jadi tah ngan aku rini.. X pnah umo2 idop aku men bowling dpt score 'haramjadah' like today au... Aiyarh! Ketaq lutot kot coz ade wakil sekula beb men skali td... Haha! Juz 2 strikes over 4 games?? OMG.. dat was so not me... Huh! P bersyuko la coz bukan aku byr pon... Nak tao sape? Ha sat lg ampa suma tao noh... Sabaq... Hehe..


(3rd) Mah --> Haaa.. Ini la wakil sekulanye... Dolu salu men 6 games mase kt sekula.. P 2day promotion only 4 games for RM10 not include shoe n sock.. 2 pon aku bersyuko sgt2 coz die offer 4 game je.. Lau x.. Alamilah tragedi jari putus.. muehehe.. Ha! Ini hincik la yg blanje I bowling td.. Thnx so much ye hincik.. Hehe.. Afta all, bout his performance make a bowl td amatla baik! at 1st.. muehehehe... Pastuh dienyer score mule cam tangge hingge hampir same dgn score hampeh aku tuh.. Then die bangkit semula di game yg ke-3 n ke-4.. pastuh jato balik..pastu naek balik.. Btol2 mcm tanggelah.. Hehe.. Tp die punye baling 2 mmg santhek la Mah! Bese la. Pro la katekan.. uhuhu.. P xpe la kan Mah ekk.. Not our rezeki la kot 2day...


(4th) MHS a.k.a Sopi --> Waaaah! Ini mamat mmg aku x sabo nak citer.. Sehebat owgnye, tahap frekuensi balingannye amatlah kencang sekali! Wahaha! Sopi oii! Kalo la lane 2 bole berkate2, aku rase da lame da ko kene maki.. Bapak ah! Mao bergegar 1 bowling centre 2 haa.. Ngeh3! Errm 1st n 2nd game not bad la.. But bile masok 3rd n laz game huyyo die punye geram la kt pin 2 mmg btol2 menjadik la.. Syabas mera bete.. Hehe.. Ok la! Juz blame d wrong lane dat we got... Ngehehehe..


(5th) Zahir --> Ini pon same... Mule2 ok... Then twon... Then naik balik... Then tuwon balik... Then naik balik.. Pastuh suke wat muke ketat bile bola x kne pin o x berjaye melakukan strike.. Ngeeheh! P die nyer performance pon agak not bad... Sepenuh jiwe dan rage die main ngalahkan sape menang dpt trofi lak kan... Haha!


(6th) Hanapi --> Haaa... Ini la champion kite 4 d day! Ewah.. Mule2 bkn men lg beriye2 gebang cito kobar x pandai maen... Sekali die pgg bola... Ha! Tergugat hincik Mah.. Nak tao rahsie? Joinlah menari mase sekula2 dulu... Dpt melentokkan jari jemari anda yer supaye dpt mengontrol posisi bola sewaktu ingin membuat balingan.. Hoh! Yokyoo oo je pacek neh.. Huhu.. Tp mmg baek la ini pacek.. Game kali nie die je yg konker.. Juz masok yg laz2 game je agak goyang coz da penat.. Mano x eh... Bola 15kg dibaling eh.. Kalo aku la, mao dgn aku2 skali masok dlm 2.. Konpem strike! Haha! P pemenang.. arap maap ye.. Tiade hadiah.. heheh..

(7th) Paez (masok ganti Nad) --> Fuyyo.. Beta kagum dgn kebolehannye membuat balingan bola putaran.. Hoho.. Mmg kalo time strike je aku kagum .. Tapi balingan 2 x digalakkan oleh aku coz kebanyakannye pasti tersasar ke tepi n mozly masok lam longkang puake 2... Haha!  P ok la die men.. Ala2 Shalin Zulkifli gitu dong.. =P N again.. Pic pacek nie pegang ball pon xder.. Sape swoh dtg lmbat.. Keh3...

Mmg agak suwey la lane yg ktowang dpt rini.. Haish.. Pasnie xmo da main lane 22.. Huishh... Nyampah doe.. Syik ke longkang je.. Then aku rase pin kne boikot. Sgt susah mao jato.. Aku rase la, kalo ikotkan aku da bole wat byk strike da... Ini dok... Pin ujung belah kanan 2 msti dengki siot! Papehal msti die seko je xmo jato... haish! Dak2 neh pon byk jadi mangse especially Mah.. Pity us.. Hoho.. Xper2.. Ade ubi ade batas.. Ngeh3.. N nie le antare photoshoot yg berjaye diambil sepanjang sesi permainan.. Huhu..




Tengok Mah minum... Bughok ghoman eh.. Wakaka! 


  
Haha! Ini macek tarak main... Pasai apa? Cek pon xtao.. P kasi sekali die baling... Mmg HEBAT ouh! Kui3..


Afta bowling???? Apa lagi... Dr tadi masa dok nunggu game habes, pin 2 aku tgk mcm da ghupe drumstick ayam da... Next location was KFC... enak hingge jilat jari... Hehe.. Jom terbang tgk photoshoot kt KFC lak.. Kt situ ktowang x byk songeh sgt unless gelagat Nad yg beli snack plate tp bile smpai ats dpt dinner plate hasil ehsan Intan.. Hehe.. Mmg makan btol macek neh haa.. Huhu.. P die x masok lak pic die mamam so xley nak tibai la kan... huhu..Jom photshoot!

Ha 2 dia.... Makan Nad makan... Kitowang 2nggu sampai ko abes makan... Hehe..











Yeah! Itulah sahaje sesi bercerite bout hang out 4 2day... Even x gempak la sgt kan tp alhamdulillah mmg having so much fin wif them.. Lame siot x berkumpul camnie.. Rindu lak zaman sekula dulu... Huhu... Erm ok la.. Papehal story mory lg..


Chiow...


Papai..


Mumu....

0 comments:

Post a Comment