CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

Poti Sojuk & Mosin Basoh...

Olahai... kesengalan badan... Dok membersihkan dapor yg very da berkecah like hell.. Suda berjaye menyetelkan kehadiran peti sejuk n mesin basuh baru.. Alahai abah... Die dok arah sana arah sini wat tu wat nie... Haish.. Mak n aku yang membersihkan segale mcm habuk hasil ternakan peti sejuk lame.. Umang aih... Sib bek la xder lipas. Lau tak mao terjoget2 aku kt dapur 2.. silap2 tewos cancel contract nk bersih2 sgale mcm tok nenek habuk td. Haha! Thank God!

Ouh.. kepenatan telah menyebabkan aku mls nak snap pic pendatang baru 2. Nak tgk? ala... senang2 meh la dtg umah. Haa.. Hadap la brape lame kowang nak pon. Tada hal punya. Huhu.. Setakat peti sejuk ngan mesin basuh je pon. Bukan peti harte karun.

N wut bout yg lame??? haa... Ape lg.. Kasi punggah bawak Shah Alam la.. Hahahahaha! dr dok membazior je bek bagi aku kan... Huhu.. Idok le aku membazir2 anto laundry je kt bwh umah 2 haa.. Peti sejuk lak bole la aku menternak air2 fevret aku kt dlm 2 nnt. Muahahaha! (Erk..ingt pesan doc.. DRINK MORE PLAIN WATER YER CIK FARA...)

Ape lagi? Penat lah.. Nak g refresh myself la. Huhu.. Papai...

0 comments:

Post a Comment