CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

Satu Jiwa Satu Rase..Secubit Asam Garam Gula dan Madu...

Ermmm...there's not much 4 me 2 say about la kot.. Juz sesaje nk update new entry kan.. Nie pon dok lame nak memikior ape je entry baru.. Like owez of coz la it's all about me..

Erm... Ok talk bout gula dan madu dulu...Hee~

--> Utk pengetahuan sume.. My kakak da kawen!! Waaah! Congratulations la 2 her n my abg ipaq.. Smoege berkekalan ke akhir hayat la yer.. N dun forget buat anak cpt2.. X saba nk dpt ank buah da nie.. hee... Make sure yg cecomels punye ye..Haha.. N actually pic xbyk pon from my own cam.. bese la laz min jadi pengapit bidan terjun. Xpasal2 je kan. haha~ Neway, juz wanna say I'm happy 4 both of pengantin baru.. Err nnt da dpt soft copy from d photographer baru saye upload kt blog yer.. Kat fb pon x upload pape lagi.. Ohh abg photographer!! Cpt la edit gambo 2 haaa....!~~

p/s: xley nk upload pic kt blog..under maintenance..hahaha! 

Ape yg secubit asam garamnye???

--> PENAT MENGEMAS! RUMAH BERKECAH! n MY BLUSHER HILANG!!!!! damn..-_-! baru sekali pakai kot blusher 2.. so pendek citer itu my new blusher beli mase hangout ngan kak Ruzana laz 2 weeks ago... babun tol la sape yg curik 2 kan.. Haishh!! Geram tahap gaban!

Ok.. now let's move on satu jiwe satu rase... ape nak bebelkan nie.. 

-->  Aku mule merasai konflik di dalam diri.. Why? Aku pon xtao ape sebabnye.. Mule berubah pade seorang yg mudah melupakan jadi kepade damn! it's hard 4 me 2 juz forget wut had happened before.. It's juz like erm... Susah nk ungkapkan dgn kate2.. OK..lupekan pasal benda2 yg da lepas.. 2 mmg btol. Aku sedang CUBA melupakan.. Cuma ianya agak susah sbb sejauh mane aku cuba nk lupakan, semakin mcm wayang lak all those memories bermain2 dlm kepale otak aku nie.. Haishh! Dats y i said it's hard 4 me.. tapi yg pasti, aku bukannye masih menyimpan perasaan pada dia.. Ya kami ade berjumpe.. N on dat moment aku pasti yg perasaan aku kosong.. blank.. n bukan pade die je.. kt sume la. Ape yg da terjadi menjadikan aku susah nk percaye lelaki dah skang nie.. Haa.. pendek citer 2 la sebenarnye.. Nak berkawan itu x menjadi masalah kat aku. But 2 be more than dat, I dun think so.. Hati aku da beku...kosong...n it's pack wif sumthing else smpai aku rase xnk fill it wif diz love things. Aku da penat... Penat pujok diri n ati.. penat makan ati.. penat sakit ati.. penat dgr janji2 manis.. penat tahan perasaan.. penat asyik nk dgr n faham keadaan org... penat letak diri dlm keadaan org... tapi dorang? xpnah nk paham aku.. xpnah nk letak diri dorang kt dalam keadaan aku.. Kadang2 bila org tanye, "mane nia yg aku knal dulu? yg x mudah melenting..yg x mudah nk putus semangat..n wutsoever..." yg aku jawab, "she's died.." ape aku skang nie lebih baik dr jadi yg dulu.. sekurang2nye bile aku jd yg skang nie so aku xkn buat lg kesilapan yg aku pnah wat dulu kan.. org pon xder nk sktkan ati aku lg.. aku pon xder nk kecewa2 dgn bende2 yg merapik2 2 lg.. btol x? hmmm... d laz guy gonna b d laz guy 4 me 2 b in luv wif.. sekurang2 nye wat mse skang nie la... in a future aku x brani nk jamin... but ape yg bole aku jamin, skang nie wut is first, family n study..n future ank2 buah..haha~ Ok..stop wif couple mouple luvie duvie things.. akukan masih mude..byk bnde nk kne pikior..byk bende nk kne kejor..soal jodoh sume 2 serah je kat Tuhan.. Hanya Dia yg Maha Mengetahui.. So Nia! Chaiyok2!

Nak amek pepatah dlm novel 'Terlanjur Mencintaimu'...

"Belajar Mencintai itu Lebih Baik daripada Mencintai.." 

Ok la...adios..smpai ketemu di lain waktu yaa...=P 
  

0 comments:

Post a Comment