CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

Heartache!!!

Ade la makhluk sorang nie kannn... Xtao la nak ckp cmner.. Hurmm.. Since he got to knows dat I'm already broken up wif my laz ex dear, die macam trying to reach me back. Ok..memang la ngan sape2 je ngaku I'm back to single already.. But, it doesn't mean dat "ok..after diz aku couple ngan ko plak.." Hish!

Sumthing happened between us and bende nie die da mengaku sndri..memanglah KEBENARAN ITU SANGAT MENYAKITKAN HATI JIWE DAN RAGE! Bagossla pon kau ngaku kat aku but cara itu salah! U.. nak dapatkan cinta I bukan itu caranya! Bodoh betollll la! Nak amek kesempatan! So since dat, i'm ignoring him...sampailaaaaa laz friday he found dat aku kua melepak jap ngan my ex dear... Alahai u... I kua ngan adik2 kot... Bukan berdue la sengallll... Sampaikan sabtu tuh time gie PD pon idop aku amatla tak tenteram... U scold me becoz of I kua ngan adik2 bawak die skali? Hello3... U sape nak marah2 I??

U...maruah I, diri I, I pandaila nak jage sndiri.. Bukan sebab I keluar mane2 bawak die skali means I pergi buat bukan2 dengan die! After all, u're not my boyfriend anymore kannn.. Lantak I la nak bawak sape pun... Ex I ke...Ex kawan I ke... Ex kakak I ke.. Ex makcik I ke...still xde kena mengene dgn u.... So, tuduhan2 u ituuu sangatttttt laaaa x berasas sama sekali! lepas tuh siap nak wat bende bukan2 lak tu kan mamat sekor nie.. Hish! wahai incik, ubat tido tu org makan sebab xbley tido..insomnia ke...bukannya gula2 chewing gum or NIPPIES smpai u nak telan bendealah tu banyak2... sebabkan I?? halahai... JANGAN jadik budak kecik la! Da besar kan? Da bole jadik bapak org ponnn haa... Ouh sorry la ek.. mase adik u ckp u nak telan ubat tido tu sampai abes 1 botol, I langsong tak percaye.. Nak telan ubat batok yang sirap tu pon bukan men susa nie plak pills?? Huisshh...sangattla pelik u nie haiih!

U... smalam and arini mcm2 da u cakap sal diri I.. mampuuu je I cakap u hina I coz of da shitness yg kuar dari mulut u yang langsong x beradab sopan langsong tu.. How could u said me like dat? accusing me wif such things? Ouh come on la.. Bukan I sorang je yang tinggal dlm dunia nie okeh! ramai lagi... U kan ade girlfriend u tuuu... hape je la yang u pandang kat I nie kan... So bile I cakap I xnak..so I xnak la... I xbole terima u lagiii... tolongggg jgn serabutttkan lagi kepale otak I yang memang da siap berserabut nie.. U sakitkan hati I! U hina I! U ckp mcm2! tapi I masihh cakap elok2 dgn u.. I bukan jenis yang nak melenting2 u.. And I rase selame relationship kite dulu, u kenalllll sgttt I nie jenis mcm mane kan? tapi u... I nie manusie biase je... Sabar I ade limitnye... And u dah berjaye melangkaui limit2 yang I pertahankan selame nie.. Haaa kan! tak pasal2 kena sedas due tadi! Senyap terosss.. BAGOSSS~

I bukan ape u... I harapp u faham... It's not easy for me to forget everythinggg... Memang I ngaku... deep in my heart masihhhh ade sayang n cinta dlm ati I utk die... btoll la pe yg u ckp, die da sakitkan ati I bagai sume.. But still, I xtao kenape I xbole nak get rid of it.. Bukan senang... U fhm kottt kenape kannn.. So xyah nak kne terangkan byk2 kali laaa.. And I selesa being like diz.. So bile I kelua ngan sape2 even wif ex dear pon, I xde la simpan pape feeling lg.. (even ade sket p diamkan aje...). Kire ok la bile hang out togetha.. Dengan u pon I ade gak hang out gak kan since dat incident..(incident la sgtttt...) I've told u everything.. And u broke ur promises.. So, I DA XNAK JUMPE U & JGN GANGGU I LAGI OKEH! U ckp u xbole if I xde? Ehh? Selame 5 tahun nie, or to be more specific since kite putus dulu, da xder contact2 kan? Idop je u i tgk smpai skang.. Haha! So pliz la.. Haihhh typical guyz today~


Sakitnya ati aku bila begitu rendah skali nilai diri aku die letakkan semate sebabkan cemburu? nak cemburu kejadah! kok kau tue boypren aku boleh la aku accept lg.. Nie idok.. selambe nenek tiri die je nak cakap aku mcm2 kan.. babun betolll...jaat2 ex aku tu, xder la smpai nak menghina aku.. Mangkok tingkat tol.. Huh! Da penattt da aku saba... Dari dulu smpai la skang.. Asyik nak sabaaaaa aje keje aku.. Org wat je la pape.. Sabaaaa.. Kne maki, kne hina, kne kutuk, kne tuduh mcm2... Sabaaaa... So yesterday n today ilang da saba aku. So lepas da kne abes2an tadi, aku juz pikir nak pergi sumwhere je.. Nak cool balik.. 

Okeh...pesanan untuk sume, jangan PAKSA2 kalo orang da xnak tuh okeh? Dun be childish... Banyak lagi org len yg bole dicari... kesiannn kat org tuh kne pakse2 pastu siap kne marah lg.. X baik woo buat org macam tuh...

Mood skang: HEARTACHE sgttttt and now trying to cooling myself.. A bit ok sket after da membebel kt sini..huhu~

0 comments:

Post a Comment