CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

Real pain...utk sementare...

It's hurt after knowing da truth.... kalo die kate die ade persoalan, aku pon ade tao... tapi baru je smalam sume persoalan dlm kepale otak aku nie terjawab.. How? xyah tnyer die pon xper... Tuhan 2 kalo nk tunjuk, mcm mne care sekali pun, jawapan 2 sume akan merangkak kt aku... Dunno how, but mase dulu pun jadik cmnie gak.. N i do really thnx 2 God coz masih sygkan aku n perkenankan doa aku utk tunjukkan siapa dia 2 yg sebenanye...

Bukan la kate nk dok tringat kt die ke hape kan.. it juz.. betape hancooornyeee atiku ini bile tao kebenaran... Sungguh2 x disangke... Muke baikkkkk ya hamat... Pangaiii nauzubillah! N aku pon pk i have 2 do sumthing... But apenyer??? As seorang Islam, n kawan I guess, menjadi responsibility utk menyedarkan die kan? but i dunno how... really dunno.... hurmmm~ Sakit sungguh sang hati nie...haish! emo lak pesalnye....

Aiyahhh.... forget it Nia... forget it!

0 comments:

Post a Comment