CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

D' Sweetest Blogger Eva

Saya Mengejar Dateline...

Mengapalah baru nak inform semalam.. Kenapa tak esok je inform bos oiii.. Udoh le mike nie nak kene mengcover 2 department sendirian berhad. Waduhhh... gawattt... gawattt... Orang cuti senang lenang.. Gue cuti kok harus kerjain.. Sadissss... Sadissss.. Sadissss bangettt...~

"Maapkan acu yaya sebab terpaksa menibai milo sekotak... Mata acu yang semakin layu nie tak dapat mengelak daripada merembat milo tersebut.."



Maka dengan ini, marilah kita menyiapkan kerja ini sehingga benar-benar selesai walaupun tahu tidak akan 100% selesai sebab still ada lagi figure yg belum lengkap..


Ye.. Saya tersangat sayang dekat Parkson dan kerja saya sebab dari situlah saya peroleh pendapatan saya. Bersyukur dengan apa yang ada. Sekian terima kasih.




-Miss X Famous.. xoxo-

0 comments:

Post a Comment